Eén goede reden om te kiezen voor onze frisse blik op accountancy? Wij geven u er zeven!

1.Wij zijn niet te groot. We zijn niet het grootste kantoor in de regio en dat heeft zo z’n voordelen: we doen uw boekhouding er niet ‘eventjes bij’. Bovendien wordt u bij ons als MKB’er niet afgescheept met de jongste bediende. Uw contactpersoon is een van de vennoten. Een collega-ondernemer dus, maar dan eentje met verstand van accountancy.

2.Wij zijn niet te klein. Slooten van den Bogaart is opgericht door twee ervaren professionals, die hun sporen in de accountancy verdiend hebben. Klanten kunnen daardoor rekenen op minimaal dezelfde kwaliteit als bij de grotere kantoren. Door onze lage overhead zijn we echter in staat onze kennis, ervaring en gedrevenheid aan te bieden tegen veel aangenamere uurtarieven.

3.Wij maken optimaal gebruik van internet. Stel: u hebt een vraag over uw omzetontwikkeling. Wat ons betreft hoeft er dan niet eerst allerlei informatie over en weer te worden gestuurd of gemaild, maar loggen we gewoon in op uw boekhouding. U zoekt een overeenkomst die we ooit voor u hebben opgesteld? Via onze website hebt u dag en nacht toegang tot uw eigen dossier. Door de mogelijkheden van internet optimaal te benutten, kunnen we de tijd die we bij u aan tafel zitten aan écht advies besteden.

4.Wij kijken vooruit. Hoe uw zaak ervoor staat, daar moet u niet na de afsluiting van een boekjaar achterkomen, vinden wij. En u ook waarschijnlijk. Toch is de traditionele rol van de accountant beperkt tot ‘geschiedschrijving’. Wij kijken met u mee vooruit. Zo rekenen we bijvoorbeeld graag uw kwartaalcijfers door, onder het motto: als u zo doorgaat, waar staat u dan aan het einde van het jaar? Belangrijke informatie voor iedere ondernemer.

5.Wij bieden u rapportages waar u iets mee kunt. Wel behoefte aan deskundig advies, maar geen zin om u door dikke pillen vol wollige accountantstaal heen te worstelen? Bij ons is een rapportage geen sjiek rapport vol moeilijke termen, maar een helder verhaal, verduidelijkt met grafieken in kleur. Een periodiek overzicht van uw bedrijfsvoering, kort uiteengezet op één of twee A4’tjes. Verfrissend of niet?

6.Wij kennen de kleine irritaties die de werkwijze van accountants kan oproepen. Elke minuut in rekening brengen. Een jaarrekening die twee weken te laat is. Facturen sturen terwijl er nog geen werk verricht is. Uw vraag van een week geleden pas beantwoorden nadat u er zelf twee keer achteraan hebt gebeld… Wij irriteren onze klanten hier niet mee. Daar mag u ons aan houden.

7.Wij spreken graag vooraf met u af wat wij u gaan kosten. En we doen niet moeilijk over bijkomende kleine werkzaamheden. Voorbeeld: we komen met u overeen uw aangifte inkomstenbelasting te doen, tegen ‘fixed price’. Maar de reactie van de Belastingdienst vraagt om een kort bezwaarschrift. Dan stellen we dat bezwaarschrift dus gewoon op. Zonder u er meteen weer een factuur voor te sturen, ook al was dit niet ingecalculeerd. Mocht ‘kort’ toch ‘lang’ worden, dan laten wij u dat vooraf weten. U komt dus niet voor verrassingen te staan.

Kwaliteit is voor een accountantskantoor geen vrijblijvende zaak. De kwaliteit van onze dienstverlening waarborgen we. Een externe partij beoordeelt regelmatig de kwaliteit van onze dienstverlening. De Raad van Toezicht heeft bij een toetsing ook geoordeeld dat onze kwaliteit aan de gestelde eisen voldoet. Verder hebben wij een overeenkomst van waarneming gesloten dat ervoor zorgt dat bij calamiteiten onze klanten toch een beroep kunnen doen op deskundige professionals.

Een frisse blik op uw administratie en bedrijfsvoering?
Neem direct contact met ons op voor een vrijblijvende kennismaking.